2008-03-31

Faran är över


PHUUUUUU!!! Det visade sig att en översvämmning orsakad av tonårsflickans lite väl friskt tilltagna utsläpp av badvattnet orsakat det jag trodde var en vattenläcka. Herrejösses vad jag blev rädd...det känns liksom inte som att jag hade tid, lust eller energi till strul nu. När jag såg vattnet forsa från taket i källaren så ville jag bara gå ut och lägga mig framför en långtradare. Men nu slipper jag ju det, skönt! Jag får fortsätta spåna lite senare, nu ska jag återuppta mina projekt här hemma. Jag ska betala räkningar,(i alllllra sista minuten), försöka få kontakt med Komvux så jag kan läsa upp mitt mattebetyg till C nivå, skutta en runda med min hund som jag inte litar på för fem öre (undras hur länge han tror sig kunna leva på sitt utseende)hämta barn...skoldagen är inte så lång när man går i ettan, jag lämnade nyss dem. Busy, busy...men först 1 timme SIMS2. Det är helt absurt vad det spelet är beroendeframkallande. Jag måste sätta en tid att sluta spela annars sitter jag hela tiden och tänker '-Jag ska bara fixa detta och detta, och detta...och men herregud, vad är nu detta, det här måste jag ordna osv, osv'

Inga kommentarer: