2008-08-06

Vad ska man tro?


Tycker man om nån när man tittar på film tillsammans med nån i nåns säng? När man kollat klart på filmen, gått ut till datorn ett par timmar och sen kommer tillbaka och lägger sig att sova bredvid en redan sovande för sällskapets skull...eller vill man bara inte vara ensam? Jag undrar över sådana saker eftersom Becca inte verkar tycka illa om mig nu när vi är ensamma, men sedan när jag får information på annat håll så hatar hon mig och vill att jag ska dö. Det känns jobbigt och hemskt att hon tänker, eller iallafall uttrycker sådana tankar. Jag litar inte helt på henne, hon är inte opålitlig på ett vuxet sätt, utan på ett barnsligt 'vända kappan efter vinden sätt'. Jag får helt enkelt vänta några år och se hur det artar sig...antingen så mördar hon mig när jag ligger och sover :( eller så klarar jag mig.
Jag saknar Leida som är hos sin pappa. Han är en riktig kapitalnolla den mannen så hennes tid där är ganska sällsynt. Hon passar på att suga i sig pappatid när det väl bjuds och sen klarar hon sig ganska länge.
Min syster har sin son ett par dagar nu och det gör dom båda gott, även om han är en smula 'hypad' när han kommer hem. Jag känner igen det från Leida när hon var yngre; Man har fått som man vill i flera dagar av olika anledningar och sedan är det svårt att bli del av en större flock igen. Man ger på andras bekostnad fan i vissa regler som bör följas och sätter sig själv i rummet framför det främsta rummet. Sånt beteende iggar jag eftersom jag inte känner att det gagnar någon.

1 kommentar:

Cowi sa...

Hej syrran, du har en utmärkelse att hämta hos mig/Kram